In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, november 25, 2005

en toen was Joris ziek.....

Tja, met Sabine gaat het vandaag weer goed, dus het was natuurlijk te verwachten. Gisteravond tegen een uur of tien, half elf begon Joris ziek te worden. In tegenstelling tot Sabine die alles er in 3 keer uitgooide, is hij de hele nacht en de hele ochtend bezig geweest. Ongeveer om het half uur konden we met hem naar de wc rennen. In dit soort gevallen ben ik altijd erg blij met de wasmachine :)

Omdat Paul dit keer de nachtdienst gedraaid had en vanochtend om half zeven kapot was, heb ik toen de verzorging over genomen en ben maar niet naar de fitness gegaan. Erg jammer, maar dan ga ik maandag wel weer.

Doordat Joris vandaag zo'n intensieve verzorging nodig had weinig meer gedaan dan de benodigde huishoudelijk dingen. Naar buiten gaan was er weer niet bij en of het morgen gaat lukken moeten we nog zien. Ik voel me namelijk ook niet zo lekker....