In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, mei 04, 2006

De dag van de grote verhuizing nadert...

Eerst even de huishoudelijke mededelingen:
Jeroen wil jij a.j.b. even privé contact met me opnemen: petra.leyten@hotmail.com

Families Varenhorst en Pasztjerik (schrijf ik het zo goed?) kunnen jullie contact met me opnemen via: info@camping-brixen.at.

Dan nu verder met het dagelijkse camping nieuws.

Achterop de camping komt alles steeds verder in gereedheid. Morgen breekt de grote dag aan, dan kan er al een heel deel van de mensen gaan verhuizen. En dat is maar goed ook, want de mannen worden ongeduldig. Ze willen eindelijk eens wat opbouwend werk gaan doen.

Het worteldoek en een deel van het grind lag er om half vier al:


Door de bouwfirma werd er ook flink aan de weg getimmerd om alles zo snel mogelijk goed te krijgen:


Aan de voorkant zijn al een aantal van de bomen weggehaald en wordt het ook steeds leger. Heel vreemd als je bedenkt dat het tot en met de paasdagen nog vrijwel helemaal vol stond hierzo:


En aan de overkant ziet het er zo uit:



Het is heel vreemd om de vertrouwde omgeving zo te zien veranderen, maar het blijft me wel intigreren. Ik ben dus ook dagelijks privé op de camping en in de omgeving te zien, want ik vind het machtig interessant.