In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, april 30, 2006

sneeuw

Gisteren was het vrij druk op de camping. Veel mensen die zijn aangekomen en ook nog een plekje wilden bemachtigen of iets willen veranderen.
Erg hectisch, maar wel leuk.

Achterop de wei ook nog de laatste rij uitgemeten, zodat de graafmachines ook weer verder konden.
Na het werk meteen doorgegaan naar de overkant van de camping, want m´n ouders, broertje en zusje zijn er met hun families, vandaar geen blogje gisteravond.
Erg leuk om iedereen weer te zien moet ik zeggen.

Om 9 uur bedacht ik dat ik nog bij 1 van de campinggasten een stroomkast open zou zetten, dus dat ben ik even snel gaan doen.
Ondertussen was het al aan het sneeuwen en dat heeft het een groot deel van de nacht gedaan, waardoor we vanochtend wakker werden met een mooi wit dekentje van zo´n 10 cm dikte. Mooi gezicht, maar natuurlijk erg vervelend voor de mensen die nu bezig zijn om hun caravans verzetbaar te maken.