In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, februari 27, 2007

geld enzo

Paul was vanochtend alweer heel vroeg onderweg. 8 uur stond de eerste klant op het lijstje en uiteindelijk kwam hij om kwart voor 1 met de kinderen weer thuis.

Zelf heb ik eerst wat kleine administratieve zaken gedaan, daarna naar de camping om te kijken of er nog wat mensen aanwezig zijn die hun jaarrekening van brixnet nog niet hebben betaald. 1 getroffen en ook nog even bij Christoph langsgeweest, want die had ook nog wat van ons liggen.

Voor ik het wist was het alweer tegen half twaalf. Tja, weer allerlei bekenden tegen gekomen, dan gaat de tijd heel erg snel.
Tussen de middag tortilla´s gemaakt met een vulling van salsa-saus met de kip-groentensaus van gisteren. Beetje kaas en creme fraiche erbij en wij konden weer smullen. Dat blijf ik toch het leukst vinden, van restjes iets lekkers in mekaar draaien.

´s Middags nog even een laptop op de camping afgegeven, toen de kinders opgehaald en die weer afgezet bij de camping om daar te gaan skiën. Zelf ben ik weer naar het buro gegaan waar ik het infosysteem dat we daar als proef hadden neergezet weer op ben gaan halen. Christoph vond het uiteindelijk toch te duur om aan te schaffen en te onderhouden. Hadden we al verwacht, alleen jammer dat hij daar zo lang over gedaan heeft om dat te bedenken. Dus helaas voor de gasten geen mooi systeem meer dat voor het raam staat met alle belangrijke info erop.
Natuurlijk mag Christoph er nog altijd over aangesproken worden, dat zijn dingen die hij toch graag wil weten en als niemand het hem verteld....
Zo vragen ook heel veel mensen aan mij wanneer ik weer op de camping kom werken.
Tja mensen, als het aan mij ligt morgen weer, maar dat is een vraag die aan Christoph gesteld moet worden. Per slot van rekening kan ik niet zomaar zeggen dat ik nu weer op de camping wil komen werken en hij me dus maar weer moet inhuren.
Dus voor dat soort zaken verwijs ik iedereen graag door aan mijn ex-chef :)

Verder nog wat voor Paul uitgezocht en Paul is ook alweer de hele avond bezig met allerlei klussen. Nadeel is dat hij op dit moment aan erg weinig toekomt behalve werken werken en nog eens werken. Voordeel is dan weer dat het weer wat geld oplevert en dat is toch ook wel prettig.