In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, februari 18, 2007

Vrienden

Gisteren en vandaag heerlijk met de kinderen op de camping geweest om te skiën en gezellig met allerlei mensen bij te praten.
Het is lekker druk dus ook veel mensen om mee te babbelen.

Vanmiddag bij onze duitse vrienden Marion en Andreas en hun kinderen Max en Anna geweest. Was weer supergezellig. En me alweer teveel met de camping bezig gehouden.
Tja er kwamen mensen bij mij klagen dat allebei de toiletgebouwen dicht waren en dan kan ik nog zo vaak zeggen dat ik op dit moment toch echt niet meer voor de camping werk, ze blijven toch bij me komen.
Dus via Anneke aan Christoph laten weten wat er aan de hand was. Die zorgde even later dat 1 van de gebouwen weer snel open ging. Wel nog even stiekem laten weten dat ik degene was die ervoor had gezorgd dat deze info doorgespeeld werd. Ja, een beetje gemeen ben ik vrees ik wel. Hij wist ook niet helemaal wat hij ermee aan moest. Wordt hoogste tijd dat we een vriendschappelijk drankje gaan drinken denk ik.

Verder vanavond voor de eerste keer meegelopen met Paul Rense naar 2 Brixnet klanten. Per slot van rekening moet ik dat straks overnemen als Paul weer naar Nederland gaat. Mijn Paul heeft op dit moment eigenlijk vrijwel geen tijd voor dit soort zaken en dan moet iemand anders het oplossen (ik dus). Vind ik leuk dus geen probleem.

Tot zover vandaag. Morgenochtend eerst de bovenwoning op gaan ruimen voordat de nicht van de buurvrouw komt. Onze eerste gasten zijn geweest, helaas weinig tijd voor ze gehad, maar gisteren wel heel gezellig apres ski gemaakt met z´n allen. Vandaag tussen de middag weer uitgezwaaid en toen was het alweer voorbij. Was wel heel erg leuk hoor. Wat dat betreft mogen er van ons vaker mensen uit Nederland bij ons voorbij komen :)

Dat was het weer voor het weekend. Ik hoop morgen ook nog even tijd te hebben om foto´s te maken van de tunnel. Zo te zien zijn ze op dit moment bezig met het aanleggen van de omleiding, dus wel leuk om ook dat te documenteren.