In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, februari 06, 2007

Ik ben gestopt bij de camping

Goed, het zat er al een tijdje aan te komen, maar nu is het dan ook echt zover.
Afgelopen 2 weken weer wat strubbelingen gehad en afgelopen vrijdag/zaterdag hebben Christoph en ik een flinke ruzie gehad.
Dit kost continu teveel energie en we willen mekaar graag in de ogen kunnen blijven kijken als we mekaar ergens tegenkomen. Daarom hebben we in samenspraak besloten dat ik niet meer op de camping kom werken (misschien nog een keer als noodgeval, maar niet meer voor vast).
Van mij dus geen nieuws meer van de camping en ook vragen over campingaangelegenheden kunnen niet meer aan mij gesteld worden, want ik weet het niet meer.

Nogmaals voor de duidelijkheid: we hebben het uitgepraat dus geen ruzie meer.

2 Comments:

At 06 februari, 2007 14:17, Anonymous Anoniem zei....

Jammer Petra, want je hebt er toch veel energie in gestoken. Hoop dat je kunt terug kijken op een toch leuke tijd en weer een mooie ervaring rijker.

Groetjes, Lida.

 
At 06 februari, 2007 16:47, Anonymous Anoniem zei....

Petra,
Heel erg jammer, dat je getopt bent, maar wel heel begrijpelijk. Waarschijnlijk zien we je nog wel eens op de camping of anders horen wel van je ouders hoe of het gaat.

Bedankt voor alles wat je voor de campinggasten hebt betekend.

Carla en Bert van der Pol, Acquoy NL

ajfpolac@wxs.nl

 

Een reactie posten

<< Home