In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, februari 13, 2007

soms lopen zaken anders dan gepland

Eerst nog even een paar foto´s van Joris bij de skiwedstrijd.

Joris in de lift:


En hier kun je zien dat Joris de blauwe lijn heel goed volgt:





Bij Paul ging gisteren vrijwel alles mis. Een zogenaamde DraMaandag. Computers die zonder oorzaak ineens in mekaar storten, afspraken die daardoor mislopen, veel te veel mensen die bellen om alles op te kunnen lossen waardoor je het idee krijgt dat je achter jezelf aanrent.
Gelukkig hoefde hij geen après ski te draaien omdat er live-muziek was. Paul had daar eigenlijk nog even langs gewild om te kijken, maar hij had gewoon simpelweg geen tijd.
Bij mij ging alles z´n gangetje. De buurvrouw vond het raar dat ik nog steeds niet zo´n prachtig bloemetjesschort heb om in de gang bij ons aan een tafeltje te gaan zitten. Haha, dat doen die ouwe dametjes hier in het dorp vaak. Tafeltje in de gang, schortje aan en dan wat kleine klusjes doen en wachten op je gasten. Ze wilde me wel zo´n ding van haar oma doneren, die had ze zeker nog wel ergens liggen zei ze!
Ze had ook al gehoord van Paul dat ik niet meer op de camping werk dus nu heb ik tenminste genoeg tijd voor m´n gasten vond ze.

De kinderen hebben gisteren heerlijk samen gespeeld, echt superlief geweest. Sabine was natuurlijk weer supernerveus want tja, er komt visite en dan moet ze nu eenmaal nerveus zijn. Haar slaapdruppeltjes hielpen dit keer dan ook niet echt veel. Ze was om tien uur nog wakker.

Paul heb ik gisteravond nog maar naar de sauna gestuurd. Hij was zo gespannen van alle ellende van die dag dat hij even goed ontspannen moest. Normaalgesproken ga ik graag mee, maar niet als ik ongesteld ben dat werkt niet.

Beetje op tijd naar bed gegaan, want we verwachtten onze vrienden vanochtend tussen een uur of 6-7. En ja hoor om 7 uur stonden ze voor de deur. Paul er heel slaperig uit en ik ook snel de natte lap gepakt en aangekleed. Nog even boven gekletst en wat gedronken en toen gingen zij snel slapen. Tja, na een nacht rijden wil je wel.