In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, mei 10, 2007

Jubel de jubel de jubel

Tja, wat moet ik anders zeggen.
Vandaag heeft mijn meisje 170 geschoten! Gemiddelde dus van 8.5! Ik zei al tegen haar dat ze moet uitkijken. Straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen en dan vat ik echt kou.
We gaan voorzichtig aan beginnen met Sabine armspieroefeningen te laten doen. De meeste jongens schieten namelijk al zonder steun en dat moet Sabine natuurlijk straks ook gaan doen. Dat is een heel stukkie zwaarder dan wat ze nu doet dus ze zal echt moeten trainen. Sabine haar voordeel is dat ze ten eerste de allerjongste is, de eerste boven haar is 2 jaar ouder en zover wij weten is er verder nog maar 1 ander meisje, de rest zijn jongens.

Verder vandaag een rustig dagje gehad. Huishouden gedaan, de engelse sites van de camping en het resort aangepast (worden nu door een vriendin nog een keer nagekeken) want daar zat nog het een en ander aan fouten in en daar was de opdrachtgever vandaag natuurlijk weer heel chagerijnig over. Tja, te snel willen zijn met opleveren, dan gebeurt dat. Ach, dan doen we het nu wat rustiger, maar goed.
Tussen de middag weer eens zelf een pizza gemaakt. Ik had nog een stukje salami achtig spul, wat worst, 2 stukken paprika, stukje kaas en mozarella die ik moest verwerken. Erg lekker moet ik zeggen. De laatste tijd had ik meestal kant en klare pizza waar we dan wat op mikten, maar dit vind ik toch lekkerder.

Morgen is het moederdagfeest van de kleuterschool en daar word ik om 11.00 uur verwacht dus dat wordt weer gezellig.