In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, mei 07, 2007

van de regen in de ...

zon!
Na een weekend met veel regen (joepie, het werd eens tijd, was veel te droog hier) schijnt nu weer een lekker zonnetje. Natuurlijk heb ik die kans meteen weer benut door met de kinders naar school te lopen in plaats van met de auto te gaan.

Gisteren zijn we ontzettend lui geweest met z´n drietjes en hebben behalve de noodzakelijke dingen (aankleden, eten, spullen weer opruimen) lekker helemaal niets gedaan wat ook maar in de verste verte op nuttig leek (nou ja, een berichtje vertaald, maar wat is nu 1 berichtje). Ik moet zeggen dat dat ook wel eens heel erg lekker is hoor.

Vanochtend nadat ik Joris naar school had gebracht meteen even bij een klant langs gegaan om hem te vertellen dat het pakket dat hij wil hebben wel een beetje duur is en dat er ook nog een andere optie is. Namelijk een iets uitgebreider pakket dat wel wat duurder is, maar relatief weer een stuk goedkoper (snappie het nog?).
Mag hij zelf kiezen wat hij wil.

Ik hoorde van Paul Rense dat er veel mensen zijn die de webcam van de camping niet kunnen bereiken.
Heb geen idee hoe dat kan. Ik kan er zelf vanuit huis namelijk wel komen. Duurt lang voordat de verbinding er is, maar dat kan aan de hoeveelheid verkeer liggen. De camera is er dus nog wel en doet het ook gewoon.
Klachten en vragen over de camera a.j.b. niet naar Paul Rense, Computer Total of Brixnet sturen. De camera is van de camping, en moet ook onderhouden worden door de camping. Dus vragen of klachten graag naar info@camping-brixen.at.

Nu kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die denken dat Paul en/of ik expres zaken voor de camping in de soep laten lopen omdat het niet zo goed gaat tussen ons, maar dat is niet waar. Zo kinderachtig zijn wij namelijk niet. Een klant is een klant en die wordt door ons ook zo behandeld (totdat er gescholden gaat worden, dan scheld ik terug). Nog even heel duidelijk: het feit dat Christoph en ik als rode lap en stier op mekaar reageren betekent NIET dat wij hem of zijn familie gaan saboteren, dat vind ik namelijk laag en met zoiets wil ik absoluut niet geassocieerd worden.

De Widauers werken net zo hard voor hun geld als wij en ondanks dat we over bepaalde dingen ernstig van mening verschillen heb ik daar respect voor en wil ik geen rottigheid voor ze.
Het feit dat ik hier zo nu en dan scheld, dat komt omdat dit mijn privé blog is en ik hier zo nu en dan ook mijn gevoelens neerzet. Positief (kijk maar terug, er staat heel veel positiefs over camping en Christoph) en soms ook wel eens negatief dat is nu eenmaal zo.

En nu ga ik weer genieten van het mooie weer. Vanwege het stof van de laatste tijd moet ik namelijk nodig weer de ramen schoonmaken en wat is er nu leuker dan om dat in het zonnetje te doen.