In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, april 24, 2007

Zeit vergeht

vooral als het gezellig is.
Het eten met het Papalateam was erg gezellig, net als het Jungbauernball.
Zondag een beetje lekker lui geweest en wat rond het huis gehangen.

En toen was het alweer maandag. Weer terug in het normale leven, dus kinderen weer op tijd naar school, Paul weer aan het werk en ik toch wel.
Tussen de middag een stoofpotje in mekaar gedraaid van kipfilet (tja, die moest op), uien, knoflook, aardappel, wortel, zout, peper en provencaalse kruiden.
Weten jullie....ik kan best goed koken :) Het was erg lekker, de familie was erg enthousiast.
´s Middags met z´n allen naar Wörgl geweest, want Sabine mocht weer fijn naar haar crea groep. Toen zijn Paul, Joris en ik maar eens bij Pearl naar binnen gestapt, want mijn bril begint naast een beetje teveel krassen toch ook wat minder comfortabel te worden. Model was volgens de meneer daar toch echt een beetje aan de bejaarde kant dus tijd voor een nieuwe.
Ik zal tegen de tijd dat brilletje er is een voor en na foto maken, kunnen jullie lachen.

Vandaag begon de dag dan saai want het weer is momenteel schierg (volgens Joris) wat betekent dat we slecht weer hebben. Paar druppeltjes kwamen naar beneden, maar meer eigenlijk niet, wel veel wolken.
Eigenlijk hebben we een flinke bui nodig want het is veel en veel te droog momenteel. Alhoewel het zonnetje natuurlijk perfect is voor het humeur en de kleur haha.

Met het vertalen gaat het op dit moment ook lekker. Vandaag weer een uurtje bezig geweest en net weer een superopdracht binnen gekregen. Ik mag 35 mountainbike routes gaan vertalen! Echt wel leuk, het is leuk om te doen en ook nog een aardige hoeveelheid uren en dus inkomsten. Wat wil een Petra nog meer :)

Dan is het nu weer tijd om de kinderen achter hun Nintendo´s vandaan te rukken en tot slapen te gaan manen. Het is morgenochtend toch echt weer vroeg op vrees ik.