In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, juli 03, 2007

Bau-arbeiten

Vandaag heb ik besloten dat ik mij niet meer door de chagerijnige kop van een bepaald persoon laat tegenhouden om foto´s te gaan maken bij de tunnel enzo.
Dus vanmiddag met Joris samen even gezellig naar de camping gewandeld met het fototoestel om de nek.
Joris heeft ook wat foto´s geschoten en deze vond ik wel erg mooi:


Voor de camping begint het er al steeds opgevulder uit te zien. Ben benieuwd wanneer ze echt dicht zijn:


En ook aan de andere kant van de weg ziet het er goed uit. De tunnel is in ieder geval al helemaal dicht.


De entree bij de camping is momenteel ook niet meer aanwezig. Er wordt een rotonde aangelegd. De ´nieuwe´ ingang is nu tussen de rijen 50 en 60 gemaakt. Van campinggasten heb ik begrepen dat alles rond half juli klaar moet zijn.


En ook nog een plaatje van de kant van de camping:


Verder nog heel gezellig staan praten met wat duitse gasten van de camping. Ik kreeg al de klacht: Petra, we zijn hier nu al twee weken en hebben je nog helemaal niet gezien! Tja mensen, ik kom nu eenmaal niet meer zo veel op de camping. Nou we zijn er nog tot zondag en als jullie tijd hebben moeten jullie even langskomen voor een praatje hoor! Blijft lief.
Ook heb ik gehoord dat er weer een nieuwe pachter voor het restaurant schijnt te zijn, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. Jullie zien het vanzelf wel.

We hebben een nieuw rekeningenprogrammaatje aangeschaft zodat we eindelijk eens fatsoenlijk rekeningen kunnen drukken en zijn nu hard bezig om ons daar in te werken. Dat zijn altijd even lastige dingen, maar als het dan werkt, scheelt het weer een hoop tijd.

De kinderen zijn hard toe aan vakantie, dus ik ben blij dat ze nog maar 3 dagen hoeven. Van moeie kinderen wordt een mens nu eenmaal niet echt blij.