In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, juli 09, 2007

Lekker gewerkt vandaag

Vandaag is echt voorbij gevlogen. Iets na achten opgestaan, gezellig samen met Joris ontbeten en toen aan de slag.
Vertalen, rekeningen schrijven, brieven schrijven voor Brixnet (internet op de camping) dat ik vrijwel volledig van Paul heb overgenomen, zorgen dat de gebruikersvoorwaarden in het NL en in het De weer up-to-date zijn.
Tussendoor natuurlijk ook nog even middageten, maar voor de rest.... heerlijk bezig geweest echt.

Vanavond een film zitten kijken en gewoon lekker met wat muziek aan zitten dromen.
Mensen wat heb ik toch een heerlijk leven! Hopelijk heb ik morgen net zo´n bak werk (en dan liever niet dat huishoudelijke dat vind ik niet zo leuk) en gaat de dag net zo fijn voorbij. Want van de regen die vrijwel de hele dag naar beneden kwam heb IK in ieder geval vrijwel niets gemerkt.