In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, augustus 07, 2007

Nieuwe mast

Vandaag was het dan zover. Nadat Paul de hele ochtend bij klanten had doorgebracht en ik weer wat administratie op orde heb gemaakt, zijn we vanmiddag de nieuwe mast echt vast gaan zetten.
Je bent zo weer een uurtje verder, maar nu staat het ding dan ook als een huis. De ontvangst achterop de camping is er daardoor flink op vooruit gegaan.

Helaas vergeten om een foto te maken, maar dat komt dan nog wel.
Naderhand nog heel gezellig zitten kletsen in het straatje daar. Blijven echt lieve mensen.

Vanavond na het eten maar naar bed gegaan, want ik voel me alles behalve lekker en Paul moest toch weer naar een klant dus die was er ook niet.
Maar goed, omdat ik niet kon slapen toch maar weer even achter de pc gekropen voor een kort logje.

Ik mis m´n kindjes....