In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, juni 18, 2008

Logo is klaar

De dagen vliegen weer voorbij.
Ik ben hard bezig met de voorbereidingen voor het Jung Unternehmer Treffen bij ons morgenavond. We hebben het moeten verschuiven naar 20.00 uur, omdat in de nacht van maandag op dinsdag iemand is overleden waarvan de begravenis morgenavond om 7 uur is en er een aantal unternehmer naartoe moeten.

Vanochtend nog naar de kapper geweest om te zorgen dat mijn haar er in ieder geval fatsoenlijk uitziet, want er was weer heel wat grijs te zien.
Nu weer roodbruin met zwarte en koperkleurige strengen erin. Erg speels om te zien, vind ik.

En mijn logo is nu helemaal klaar. Ondertussen geïntegreerd in de coaching website en ook gebruikt op mijn coaching weblog.
Zal ik ´m hier ook nog eventjes zetten.


Zelf vind ik ´m heel goed bij me passen. Vrolijk, beetje speels en ook zakelijk.
Gemaakt door de dochter van een internetkennis van me (die ken ik al heel wat jaartjes), die sinds kort haar eigen bedrijfje heeft opgestart.
Dus mocht er nog iemand zijn die een mooi logo of een website nodig heeft, kijk even op de website van Hiranthi!

1 Comments:

At 22 juni, 2008 11:06, Anonymous Anoniem zei....

leuk hoor het logo!
Ik had nog even gekeken of ik "onze" ontwerpers aan je op kon sturen, maar hun web-sites waren niet duidelijk EN waarschijnlijk zijn ze lekker duur (wij hebben het laten ontwerpen in combinatie met autobeplakking en folder maken, dat scheelde).
Nu maar hopen dat er klanten komen!!!

 

Een reactie posten

<< Home