In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, juni 06, 2008

Website en ander werk

Het is weer druk de afgelopen dagen. Paul is flink onderweg en er wordt weer veel gebeld.
Ook kunnen we het heuglijke nieuws melden dat het tweede onderhoudscontract is afgesloten! Weliswaar 2 kleine contracten, maar toch, het blijkt aan te slaan! Daar zijn we echt heel erg blij over, want het is niet zo leuk als je en hoop tijd ergens in steekt en het blijkt niet te lopen. Aan de andere kant is dat natuurlijk het risico van het ondernemersvak.

Sabine heeft woensdag met school een hele leuke dag in Innsbruck gehad en ook de rest van de week weer goed doorstaan. Joris stuitert hele dagen vrolijk in het rond, daar mogen we al helemaal niet over klagen.

Zelf ben ik heel erg hard bezig met m´n life coaching website. Na het weekeinde wil ik alles online hebben, dus daar zit op dit moment een hele hoop werk en tijd in. Wel weer erg leuk om te doen. Paul en ik hebben ondertussen een stijl gevonden waar ik me goed in kan vinden, nu nog een logo (ik heb al een zeer interessante binnengekregen, ben erg benieuwd naar de rest van de mensen die ik heb gevraagd). Alhoewel ik de site ook gewoon zonder logo online zet hoor, daar ga ik echt niet op zitten wachten. Gelukkig hangt mijn vakkundigheid daar niet van af :)


De kinderen hebben vanavond heerlijk met playmobil gespeeld en dat deden ze zo lief dat ik ze tot negen uur heb op laten blijven. Helaas gingen natuurlijk de buurjongens weer om kwart over negen buiten voetbal spelen (ZUCHT) en dat gaat precies voor het raam van mijn kinderen.
Soms vraag ik me wel eens af of de buuv hersens in haar hoofd heeft hoor. Ze weet dat mijn kinderen vroeg naar bed gaan, haar kinderen zijn de hele dag nog niet buiten geweest en wanneer laat ze ze spelen.....juist precies als die van mij naar bed moeten.
Maar ja, daar heb je alleen geen last van als je in je eentje op een berg woont en dat is nu eenmaal ook niet echt de plaats waar we willen wonen.

Paul is vanavond gezellig met het team van de Papalapub in Westendorf uit, ik was wel uitgenodigd, maar daar we geen oppas hadden voor vanavond ben ik gewoon thuis gebleven met de kids.
Jammer, maar ik vermaak me zo ook wel.