In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, juni 09, 2008

Trots

Ik ben best wel een beetje trots op mij!

Zoals ik al geschreven heb, heb ik de opleiding tot life coach bijna afgerond.
Hoogste tijd dus om een eigen site te maken, waarbij ik mijn diensten aanbied (ja ja, dat hoort ook bij de cursus).

Volgens mij heb ik een heel mooi concept gevonden waarbij ik vanuit huis mensen op een effectieve manier kan helpen hun leven nog een beetje positiever vorm te geven.
De prijs heb ik expres heel laag gehouden, ten eerste natuurlijk omdat ik officieel nog beginnend coach ben (hoewel ik eigenlijk al jaren ervaring heb) en omdat ik vind dat zo´n prachtig instrument als life coaching is, door zoveel mogelijk mensen benut zou moeten kunnen worden.

Voor degenen die nieuwsgierig zijn geworden en natuurlijk ook voor de rest hier een link naar MIJN COACHING SITE!

En daar ik nu eenmaal niet alleen graag naar mensen luister, maar ook graag praat over de zaken die mij bezighouden, heb ik ook een speciale coaching weblog gemaakt.
Hier zal ik ca. 2 keer per week schrijven over het onderwerp dat mij die maand bezighoudt. Natuurlijk begin ik eerst met uitleg wat coaching eigenlijk inhoudt en daarna gaan we echt aan de slag! Dus ik hoop dat de geïnteresseerden daar ook eens een blik op werpen. Hier de link naar MIJN COACHING WEBLOG

Het allerleukste zou ik het natuurlijk vinden als jullie van mijn diensten gebruik zouden willen maken of als je iemand kent die dat zou willen, naar mij wil verwijzen. Daarvoor alvast hartelijk dank!

DURF JIJ DE UITDAGING AAN?

1 Comments:

At 09 juni, 2008 20:15, Anonymous Anoniem zei....

Hoi Petra,
wat een mooie duidelijke en rustige website. Mijn complimenten.
Een mooi begin en ik hoop dat het goed gaat aanslaan!
Ik word zeker een vaste lezer van de weblog.
gr Ineke

 

Een reactie posten

<< Home