In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, oktober 20, 2014

Doodgewone maandag

Vandaag was een doodgewone maandag.
Dus opstaan om 6 uur, zoonlief voeren en naar school schoppen.
Daarna gingen Paul en ik weer aan de slag. Paul met computerwerk, ik met stofzuigen, dweilen, wassen, drogen, strijken, afwassen en voor we het wisten, was het alweer tijd voor het middageten.
Dit keer hadden we een koolrabi-appelsalade met voor mij yakitori en voor Paul een stuk spek.

Het zonnetje scheen heerlijk, dus ik ben weer lekker buiten gaan zitten, terwijl de cavia´s ook weer rond mochten lopen. Die hebben het uiteindelijk tot half zes uitgehouden, dus hun portie buitenlucht ook gehad.

Joris heeft na school meteen z´n huiswerk gedaan en is toen gaan buiten spelen met z´n vriendjes.

Vanavond aten we noedels met een roerbakmengsel van bierrettich, wortel, verse gember, stukjes kalkoenfilet, aangemaakt met sojasaus, laos, djinten en wat sambal.
Toe hadden we ijs met ananasstukjes en hagelslag.

Nu met z´n drietjes op de bank een beetje chillen...