In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, oktober 19, 2014

Zalige zondag

Zoals verwacht hebben we een ongelooflijk mooie zondag gehad.
Terwijl Joris vanochtend weer met z´n vrienden ging spelen, zijn Paul en ik lekker gaan wandelen.
Hier een kleine foto impressie.







De boom met het gat er in lijkt nu best klein, toch heeft Joris er vroeger in gepast! Ik kan de foto zo snel helaas niet vinden, maar kan het met nog goed herinneren.

Tussen de middag hebben Paul en ik lekker nog een paar kerrie-gehaktballetjes die Sabine voor ons over had gelaten, gegeten met wat kerrie mayonaise, daarnaast nog yakitori kip en komkommer. Smullen dus!

Vanmiddag is Paul heel sportief naar de sportschool gegaan, terwijl ik in het zonnetje Allerhandes heb gelezen.
 
Zoals je kunt zien, heb ik weer een lekker kleurtje gekregen in de laatste dagen. Fijn hoor!

Joris speelde ondertussen met z´n vrienden een potje voetbal.
Ze begonnen met z´n drietjes en uiteindelijk liepen er 8 kinderen rond te rennen.

Net voordat we wilden gaan avondeten zag Paul dat de jongens met z´n allen de berg af aan het rennen waren, want de bal rolde naar beneden. Bijna helemaal onderaan kregen ze ´m te pakken.
We aten een balletje gehakt met jus (hadden we nog over van eergisteren) met patat en een heerlijke gemengde salade (ijsbergsla, wortel, komkommer, groene paprika, jonge kaas).
Het eten was nog niet binnen, toen stond Joris alweer naast de tafel te springen of hij alsjeblieft weer buiten mocht gaan spelen. Tja, wat denk je, natuurlijk mag dat!