In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, oktober 15, 2014

Echt herfst

Het is hier echt herfst. De ene dag zit je te verbranden in de zon (temperatuur in de huiskamer rond 24 graden), de volgende dag grauw en grijs met regen.
Ik geniet daar wel van, die afwisseling.

Maandagavond ben ik met Sabine meegereden naar gitaarles. Ze vond het toch nog even iets te spannend om helemaal alleen door het donker en in de regen te rijden.
Ach, dan rij ik mee, lees daar lekker een boekje en rij weer mee terug. Geen probleem!

Op dinsdag hebben de kinderen allebei een lange schooldag en ben ik dus hard bezig geweest met huishoudelijke bezigheden (net als op maandag trouwens...). Paul heeft Joris van school gehaald, waarna ik Joris gezelschap heb gehouden bij het huiswerk maken.
(hij baalde als een stekker dat ik die foto maakte, hihi)

Paul haalde vervolgens Sabine van het station en ging meteen door naar de sportschool.
Joris en ik bereidden ondertussen het eten voor.
We hadden aardappeltjes uit de oven, in bouillon gekookte broccoli met wortel en een stukje gebakken kipfilet. Sabine had maandag overgebleven "Scheiterhaufen" (soort brood met appel) van kookles meegenomen en die aten we als toetje met zelfgemaakte vanillevla.


1 Comments:

At 15 oktober, 2014 09:59, Blogger Pauline P zei....

Thomas vindt het heel leuk te zien in wiens kamer hij geslapen heeft!

 

Een reactie posten

<< Home