In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, juli 16, 2005

the day after

Gisteren dus heerlijk het kinderfeestje gehad. En vanochtend waren we nog steeds blij ervan. Heerlijk dus.
Hier nog een paar foto's.







Vandaag mocht Sabine weer mee met Lars voor een feestje. Ze heeft het ontzettend naar haar zin gehad en thuisgekomen het hele speurtocht boekje voorgelezen (ze waren naar Artis geweest).
Paul, Joris en ik zijn naar de vuilstort geweest om nog een berg spullen weg te gooien en langs de kringloop om nog een doosje met spulletjes af te leveren. In het dorp nog een leuk boekje in de uitverkoop gekocht. Mijn hond Money heet het en het is van Bodo Schäfer, ik vind het een erg leuk boekje om kinderen wat over het omgaan met geld te leren en eerlijk is eerlijk, ook voor mij is het een leuk boekje.
Meneer Schäfer is weliswaar failliet gegaan, maar dat betekent niet dat z'n hele filosofie slecht is.

Daarna nog heerlijk een tijd in de tuin doorgebracht, het was weer heerlijk weer per slot van rekening.