In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, juli 14, 2005

gefrustreerd

Heb je dat ook wel eens? Dan probeer je al dagen van alles voor mekaar te krijgen, maar dan loopt er de hele dag zo'n handenbindertje (of voor de voetenlopertje) voor je.
Man, ik ben me een partij gefrustreerd! Het enige dat Joris wil doen, is met mamma knuffelen, met mamma spelen, huilen, pesten, nog meer huilen en spelletjes spelen op de computer (en dat mag hij maar heel beperkt per dag).
Pfffffff, ik ben het kind op dit moment zo zat! En ik heb nog zoveel te doen voor morgen. Bleeeeeegh!

Bah, het lucht niet eens op dat ik het opschrijf.
(sorry voor de klaagzang)

1 Comments:

At 14 juli, 2005 11:38, Anonymous Anoniem zei....

hoi petra,
nog effe geduld hij heeft ook in de gaten dat er wat gebeuren het is voor een kind ook heel ingrijpend dus geduld het gaat over en doe wat leuks met je zoon zodat hij toch in de gaten heeft dat jij ervoor hem bent en die inpak prut even voor lief laten liggen suc6 ermee karin van forum

 

Een reactie posten

<< Home