In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, juli 06, 2005

In blijde verwachting

maar niet van een kind dit keer

Nog maar 3 1/2 week en dan is het zover. De kriebels worden steeds groter.
Gisteren vonden we op de site van het land Tirol nog een prachtige foto van het Brixental en ik kreeg spontaan vlinders in m'n buik.

Gewoon het feit dat je weet dat je over zo'n korte tijd in dat prachtige stukje wereld mag wonen, maakt me helemaal blij. Jammergenoeg kun je op de foto niet precies zien hoe mooi het is, maar het geeft een goede indruk van het dal.
Niet heel smal, maar ook niet echt breed. Precies zoals wij het fijn vinden.
Nog even de laatste loodjes, ze zijn erg druk, maar wegen wat mij betreft nog niet al te zwaar.

Vandaag komen m'n ouders nog een keer gezellig langs, volgens mij beginnen die het nu toch wat moeilijker te krijgen met het naderende afscheid. Ik zal zo dus maar snel aan de slag gaan met de dagelijkse bezigheden, zodat ik vanmiddag en vanavond alle tijd voor ze heb.