In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, september 23, 2005

geur pc

De afgelopen 2 dagen waren weer prachtig en als het allemaal zo doorgaat, dan is het morgen weer zo'n mooie dag. Dat belooft veel goeds voor morgen bij het Almfest.

Behalve dat we erg hebben genoten van dit mooie weer, hebben we vandaag ook genoten van een heerlijk kaas-uienbrood en een bijbehorende bak soep.
Knoflooksoep dit keer.
Ik denk dat het goed is dat er nog geen geur pc bestaat, want ik vrees dat ik dan iedereen omver mik met m'n kegel

Verder heb ik me een beetje bijgelezen voor wat betreft het South Beach dieet. Ik raak m'n teveel aan kilo's maar niet kwijt en wil het dan misschien toch nog 1 keer proberen. Nog even nadenken en als ik besluit het te doen dan start ik maandag.