In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, november 01, 2005

The day after.....

Zo'n feest is altijd erg leuk, het is alleen jammer dat je alles de volgende dag dan weer allemaal moet opruimen.
Vanochtend heb ik daar dan ook de nodige tijd aan besteed.
En dat terwijl ik de hele dag op 4 kinderen moest passen in plaats van op 2. Anita moest vandaag de hele dag weg, dus ik mocht weer op de kinderen passen.
Wel gezellig hoor, maar toch ook een beetje vermoeiend.
Ik heb de kleinste vandaag heel duidelijk gemaakt dat ze bij mij niet dezelfde geintjes uit hoeft te halen als bij haar moeder. En nadat ze 8 keer alleen op de bank of een stoel was gezet, begon het muntje blijkbaar te vallen en waren de krijsend op de grond liggen pogingen over :) Tja, daar is Petra niet van gediend, zullen we maar zeggen.

Vanmiddag was Paul nog even langs de moeder van Sabrina gegaan om te kijken of hij daar ook nog op de Brixnet zender kon komen, maar dat was helaas(?) niet mogelijk. Wel moest hij natuurlijk meteen weer aan het bier, want dat hoort nu eenmaal zo, schijnt het. Onder het sociale gebabbel door, kreeg hij van Ulli (wat hij precies bij het bedrijf is weten we niet, we denken ook eigenaar) de vraag of hij (Paul dus) de site van het bedrijf niet voor ze kan updaten.
Degene die de site ooit voor ze gemaakt heeft, geeft al een jaar geen antwoord op die vraag en Paul wil natuurlijk graag.
Nu alleen nog hopen dat diegene wel de passwords af wil geven aan Ulli, zodat Paul snel kan beginnen met dit kleine opdrachtje. Weer niet veel geld, maar wel weer goodwill en misschien nog vervolgopdrachten.
Mocht je de site van het bedrijf nu willen zien, kijk dan even hier: Schlechter en als je dan toch bezig bent, kijk dan voor de gein ook even op de site van de ontwerper zelf, kun je lachen (of huilen eigenlijk).