In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, oktober 19, 2005

De site is in de lucht!

Vanochtend voelde ik me helemaal niet lekker, giga pijn in m'n rug en ook in m'n buik. Ik had al besloten dat ik maar niet naar de fitness moest toen m'n buuv huilend de hal binnen kwam lopen omdat vriendlief met z'n echtgenote (tja dat heb je als je minnares bent) op vakantie moest. Zij had dus ook geen puf om te gaan, dus dat was in dit geval mooi. Hopelijk voel ik me vrijdag beter en wil zij dan ook wel weer gaan, want ik wil niet te lang overslaan, dat voelt niet prettig. Als ik ooit mooie spierbundels wil kweken moet ik natuurlijk wel veel oefenen.

Na het middageten ben ik met Joris en Sabine naar Kitzbühel gegaan. Lekker met de trein. Een retourtje kostte me (voor Sabine en mij met kortingskaart) het giga bedrag van E 2,80 dus dat is te doen.
We moesten namelijk voor Sabine een nieuwe schooltas kopen. Behalve het feit dat haar huidige tas moeilijk sluit, staat 1 van de slotjes op het punt van uiteenvallen, dus Petra heeft toch maar bakzeil gehaald en besloten dat er een nieuwe tas moet komen.
Een schooltas is duur! Jasses wat een hoop centen, maar goed, mevrouw heeft nu een prachtige tas met allerlei geglim erop, goed stevig en niet kinderachtig dus ze kan er nog een aantal jaren mee door. De meester zal wel blij zijn dat ze nu niet meer elke ochtend hoeft te etteren om de tas open te krijgen.

Paul is weer flink bezig geweest met het plaatsen van de tweede mast op de camping. Hij heeft daarbij een flink pijnlijke hand opgelopen toen de trap het nodig vond zijn broek in beslag te nemen en Paul daardoor flink te laten vallen. Gelukkig is Paul een flinke vent, dus hij is gewoon verder gegaan.

Nadat we gisteren bij een duitse hosting site hadden geprobeerd onze site aan te melden, maar deze hoster per fax volledig onbereikbaar bleek (ook vanochtend), hebben we vanochtend ook meteen een nieuwe hosting site gevonden waar we binnen een paar uur geholpen waren. Een screen print van onze betaalopdracht was genoeg om de site online te zetten.

Dus:

KOMT ALLEN KIJKEN NAAR ONZE SITE

2 Comments:

At 20 oktober, 2005 12:48, Anonymous Anoniem zei....

Dat ziet er puik uit !!!!!!!!!!!

 
At 24 oktober, 2005 14:54, Anonymous Anoniem zei....

Zoooooo, die site ziet er sehr gut aus!!!!!

WAt ik me alleen afvraag is of de naam wel mag.
Omdat er ook een tijdschrift is wat computer totaal heet.
Anders de tekst omdraaien,.....maar ja jullie hebben al visite kaartjes en zo...dus dan zal het wel goed zitten.
Dan zie ik weer meer apen en beren op de weg dan er zijn!!!

Heel veel succes met jullie onderneming!!!

 

Een reactie posten

<< Home