In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, april 11, 2006

Sneeuw

Toen we vanochtend wakker werden, sneeuwde het al een tijdje. En op dit moment dwarrelt het nog een beetje na.

Paul moest alweer vroeg bij een klant zijn (half 8) en de kinderen en ik hebben heerlijk uitgeslapen.

Tussen de middag heeft Sabine gekookt, met wat hulp van Joris (voor het snijwerk) en mij. Ze had bedacht dat we lekker gebakken aardappels, gehaktballen en een salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, feta en ei, met daarover wat olijfoliedressing moesten eten. Goed idee vonden wij en het smaakte fantastisch! Ik heb al gezegd dat ze nog een keer mag koken deze vakantie, hihi.

Verder is er niet veel te melden, behalve dan dat we met z´n allen nog naar de camping zijn geweest om de camera te resetten. Paul en ik op het dak om het ding er af te schroeven en vervolgens weer op te hangen.
Ook heeft Paul nog even een snelle demonstratie van de camera moeten geven aan moeder Widauer en broer (van Christoph) Jürgen. We konden niet al teveel hoogte van ze krijgen, maar goed, dat merken we later wel.

De kinderen waren ondertussen in het restaurant wat te drinken gaan halen, die hadden flinke dorst gekregen.
Nadat iedereen uitgebreid gedag was gezegd door Joris zijn we snel weer naar huis gegaan en hebben weer lekker brood gegeten.

Om half acht de kinderen in bed en verder eigenlijk niets.
Paul is met z´n laptop aan het vechten, die na een wijziging ineens helemaal niets meer wil.....HELP!