In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, april 04, 2006

Zonverbrand

Zooooo wat heb ik vannacht heerlijk geslapen zeg. Geef mij nog meer van zulke nachten! Ik had vanochtend dan ook niet veel moeite met opstaan en heb ook de kinders weer snel hun bed uitgeschopt.
Toen wij met z´n drietjes aan tafel zaten, kwam Paul er ook aan om mee te eten.

Daarna heb ik de kinderen naar school gebracht en ben zelf naar de camping gegaan om verder te gaan met de vuilnis opruimen. En een lekker weer dat het was, zaaaaalig. Ik ken rottigere klussen met dit weer. Tussendoor nog even Christoph bij het sporthotel op moeten halen en die begon meteen te zaniken over m´n rijstijl. Vond dat ik te hard reed enzo, pffff, mietje.
Om half twaalf was het welletjes voor de ochtend en ben ik met Paul naar huis gereden.

Tussen de middag lekker gröstl gemaakt en gegeten. Dat blijft toch een favoriet gerecht van ons.

Om half twee was ik weer op de camping voor de volgende opruimronde in het heerlijke voorjaarszonnetje. Om drie uur was ik klaar met de hele operatie en ben toen eerst maar eens een kopje thee gaan zetten.
Daarna moest ik bij de camperplaatsen de gaten die door de campers waren gereden opvullen. Best een zwaar werk maar wel leuk om te doen.
Paul had ondertussen Joris gebracht, want Paul moest naar een klant en we hadden geen oppas. Joris en ik hebben ons prima vermaakt in de modder en na verloop van tijd kwam ook Christoph om ons verder te helpen.
Ongeveer half vijf waren we klaar en hebben nog eventjes de kiezels bij het 2e sanitairgebouw weggeveegd.

Toen naar het buro om me te laten uitbetalen voor de maand maart en nog heel gezellig zitten ouwedeuren over campinggasten enzo. Nog even met wat gasten gepraat en vervolgens rond kwart voor zes zijn Joris en ik netjes thuisgebracht.

Sabine was gezellig met Sabrina wezen wandelen deze middag en ging ook ´s avonds nog even langs. Het gaat wel goed tussen die meiden tegenwoordig. Het feit dat Linda er nu niet meer is, doet veel goed, want daardoor voelde Sabine zich toch vaak het vijfde wiel aan de wagen.

Morgen wordt er een stuk slechter weer verwacht en hoef ik niet te werken. We hebben vandaag zoveel werk verzet dat het voor deze week welletjes is. Misschien van het weekend weer, eerder waarschijnlijk niet.
Dan ga ik morgen maar weer eens lekker naar de sportschool! Daar was ik ook al een tijd niet meer.

Vandaag was in ieder geval een heerlijke dag, m´n gezicht gloeit nog steeds na van het heerlijke zonnetje.