In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, juli 10, 2006

kit

Gistermiddag heb ik me maar weer eens bezig gehouden met het doen van de was. Daar we thuis toch niet echt lekker buiten kunnen zitten op dit moment, kan ik dat dan net zo goed bij de caravan doen terwijl m´n wassen aan het draaien zijn.
Helaas kwamen er ook nogal wat druppels naar beneden, maar onder het luifeltje zat ik toch wel goed.
De kinderen waren gezellig mee en Paul was thuis hard aan het werk.

Wat lekker is, is dat we nu Sabine vakantie heeft, niet zo heel strikt op bedtijden hoeven te letten. Joris gaat weliswaar gewoon naar school (hij denkt dat Sabine ook nog gaat), maar dat kan natuurlijk gewoon wat later dan normaal.

Vanochtend eerst het een en ander met Christoph doorgesproken. Door de werkzaamheden in het sporthotel, heb ik hem vorige week vrijwel niet gezien en er waren wat zaken die ik dringend met hem door wilde spreken. Na m´n burodienst ben ik naar het babybadje in het 2e sanitairgebouw gegaan, want de kit daar zag er echt niet meer uit. Stukken weg waardoor er scherpe punten vrijkwamen en overal schimmel onder. Dus alle oude kit verwijderd en vervolgens kit gaan zoeken in de werkplaats. Gelukkig was Christoph er ook dus die kon me mooi even aan kit helpen. Helaas een bruinige kleur. Zag er niet uit vonden we alletwee, dus dat heb ik vanmiddag weer verwijderd. Snel witte kit gehaald (en kitverwijderaar, anders is het toch lastig wegkrijgen) en me eens goed kwaad gemaakt.
Nu zit het daar netjes in de witte kit. Ziet er een stuk beter uit, alhoewel Christoph en ik het erover eens zijn dat we eens moeten gaan uitzien naar een nieuwe oplossing voor het badje. Het is destijds provisorisch door Slavko (de toenmalige ´huismeester´ van de camping) aangelegd en dat is ook wel te zien. Maar goed, geld is een heikel punt hierzo dus voorlopig doen we het even zo.
Morgen alles nog even netjes afwerken, schoonmaken en dan kunnen de gasten er weer gebruik van maken.

De bouwwerkzaamheden aan de tunnel gaan ook gestaag door, je ziet het echt dagelijks veranderen. Erg leuk en jammer dat ik het niet op de site kan zetten. Moet er eerlijk bij zeggen dat ik de laatste tijd ook eigenlijk geen foto´s heb gemaakt dus in zoverre mist niemand wat.

Op dit moment liggen Paul en de kinderen in het zwembad. Sabine was al zelf gegaan, terwijl Joris gezellig bij mij op de camping was en Paul eerst nog langs een klant moest. Het weer is heerlijk zomers, het wordt tijd dat we eens in de tuin kunnen gaan grillen!

1 Comments:

At 12 juli, 2006 21:40, Anonymous Anoniem zei....

Hoi Petra!

Door omstandigheden hoorde ik pas gisteren wat jullie is overkomen... Wat een ellende!!! Ik hoop dat alles z.s.m. weer op z'n pootjes terecht zal komen... Sterkte!!! Liefs, Marijke

 

Een reactie posten

<< Home