In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, juli 01, 2006

Poetsen....

Zo, vandaag alweer de tweede poetsdag achter de rug. We zijn hard bezig in de kelder en dat is een flink werk kan ik je vertellen. Eerst donderdag vrijwel de hele dag blubber staan scheppen. Gisteren op de camping bezig geweest met grasmaaien.

Tussen de middag stonden ineens Manda, Adri en kinderen voor onze deur. Harstikke leuke verrassing moet ik zeggen. Was kort maar heel gezellig.

Gisteravond gezellig met kennissen van de camping zitten ouwehoeren, patat en frikandellen eten en een beetje teveel drinken. Daar had ik vanochtend dan weer wel een beetje last van, maar goed ´s avonds een vent, ´s ochtends een vent zullen we maar zeggen.

Vanochtend eerst weer een uurtje buro gedraaid, daarna moest ik wat zeilen afspuiten om daarmee vervolgens de houtstapel af te dekken. Toen ook even lopen etteren met Christoph waarbij ik hem en daarmee ook de binnenkant van z´n auto natspoot.
Vond ´ie niet leuk.
Vanmiddag weer de kelder staan poetsen, maar om 3 uur weer naar de camping gegaan omdat er nog wat gras gemaaid moest worden. Weer ruzie lopen maken met de grasmaaier. Dat ding en ik gaan niet helemaal goed samen. Toen kwam Christoph ook nog langs en we zijn allebei een beetje genervt op het moment dus we gingen weer een beetje lopen etteren tegen mekaar. Ach gaat ook wel over.

Zit nu een beetje voor jan met de korte achternaam in het buro omdat er nieuwe gasten zijn aangekomen die zich nog moeten inschrijven, maar ze maken er niet veel haast mee. Nou ja, we zien wel, als het niets wordt, dan wordt het niets.

Vanavond gaan we voor het eerst weer in ons eigen huis slapen. Eens even kijken of het lukt met dat herrieding in de kelder.
Helaas kunnen we nog steeds geen foto´s publiceren, want de spullen om dat te doen hebben we nog niet binnen.