In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, december 08, 2006

niet zoveel te vertellen

Gisteravond was onze stamkroeg weer open, dus zijn we daar gezellig een drankje gaan halen net als de rest van de stamgasten. Vandaag is een vrije dag dus het kon ook weer.
Heel leuk zitten praten en al met vriendin Monika afgesproken dat we mekaar zaterdag weer treffen als er een band speelt.

Vandaag uurtje burodienst gedraaid, vervolgens de garage aan kant gebracht en de kabine van de trekker gepoetst. Die is nu ook winterklaar en volgens mij was dit de laatste poetsklus die ik voorlopig moest doen. Gelukkig.

Paul is bij klanten geweest en de kinderen hebben zich het grootste deel van de dag vermaakt met tv kijken en computerspelletjes spelen.

Tussen de middag bij de Mc Donalds gaan eten en even langs de media markt. Paul moest nog een bepaalde printer hebben en hoopte die daar te kunnen vinden. We hebben ook een printer gevonden alleen niet helemaal het type dat Paul wilde, maar goed genoeg. Verder de eerste 4 delen Harry Potter gekocht, kunnen we die eens op ons gemakje gaan bekijken.

Vanmiddag ben ik dan nog even naar de camping geweest om een gast zijn stroom weer aan te sluiten (hij had een beetje teveel apparaten aangesloten) en te kijken of ik de overtrek voor de stoel van de trekker er op kon krijgen. Helaas. Bij de radlader was het overtrek dat we gekregen hadden te groot, bij deze was het overtrek te klein. Dat wordt dus maandag weer kijken voor een grotere. Zucht.

Vanavond met de kinderen kwartet gespeeld en ze weer om half acht naar bed gebonjourd. Na zo´n hele dag beeldschermwerk waren ze allebei weer erg moe en mopperig. Ik heb voor morgen alweer een beeldschermverbod uitgevaardigd.

Tot zover vandaag. Geen nieuws goed nieuws zeggen ze volgens mij.