In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, februari 28, 2007

sneeuw en regen

Paul werd gisteravond om half tien nog opgepiept voor een probleem met de internetverbinding van een klant in Tresor. Hij natuurlijk meteen daarheen toen bleek dat het telefonisch oplossen niet lukte.
Helaas voor de klant bleek, dat de administrator van zijn werk de laptop zo goed had dichtgetimmerd, dat het werken via een ander draadloos netwerk onmogelijk was. Paul kent het een en ander aan achteringangetjes, maar ook die zaten flink op slot.
Toen Paul terugkwam, zat hij vol met sneeuw. Er viel een hele flinke sneeuwbui. Dus wij hebben om half elf onze schoenen en jassen weer aangetrokken en zijn even een klein rondje in de sneeuwbui gaan lopen. HEERLIJK!!

Het nadeel daarvan is, dat ik daarna zo wakker was dat ik niet meer kon slapen. Nou ja, dat hebben we dan maar op de koop toegenomen en ik mocht van Paul vanochtend lekker uitslapen. Dus toen om kwart voor negen mijn telefoon ging omdat Michael van Top Technik Paul niet kon bereiken, was ik weer redelijk bij de tijd.

Maar eens gaan zoeken naar een voorbeeld van de taart die ik vrijdag voor Joris ga maken. Hij wil op school graag een race auto taart trakteren, dus mamma moet weer aan de slag. Het voorbeeld is gevonden en straks ga ik alvast de rolfondant op kleur brengen. Dan moet ik vanavond de cake bakken en heb ik donderdag de hele dag om de taart te maken. Zou moeten gaan lukken.

Verder moet ik Paul straks nog achter z´n broek aanzitten in verband met de administratie van januari die ik graag op orde wil brengen en verder zien we het wel.
De sneeuw van vannacht is helaas verdwenen en heeft plaats gemaakt voor een regenbui. Boehoehoe, het is niet eerlijk.