In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, november 15, 2009

lekker uitgaan

We hebben een paar rustige dagen achter de rug. De telefoon de telefoon laten, geeft heel veel rust moet ik zeggen. Gisteravond voelde Paul zich dan ook goed genoeg om gezellig samen uit te gaan.
Bij Tresor werd een karaoke avond georganiseerd, maar daar was nog niks te doen toen wij er langs reden, dus we gingen door naar de Papalapub.
Paul moest dit weekend geen plaatjes draaien, dus we konden lekker doen waar we zin in hadden. We hebben dus gezellig spijkers gemept (veel verloren en er werd dit keer helaas om rondjes gespeeld), bij het biljarten staan kijken, en toen we eigenlijk naar huis wilden gaan, kwamen net de Niedingers binnen.
Johanna had vrijdag verjaardag gehad dus we moesten er natuurlijk eentje mee drinken en natuurlijk ook een van Katharina (met wie ik ontzettend gezellig heb bijgekletst) en van Sepp. Katharina ging toen naar huis, die moest vandaag weer om acht uur beginnen en wij zijn toen ook vertrokken.

Vanochtend heerlijk uitgebreid uitgeslapen, waarna Joris een heerlijk bakje cornflakes met yoghurt voor me heeft gemaakt.
Net lekker met Sabine zitten kletsen en ik denk dat ik nu maar eens een computerspelletje ga spelen. Maar niet voordat ik eerst heb gekeken of er vandaag misschien ergens nog iets leuks te doen is voor ons viertjes. Zo niet, dan bak ik maar eens een appeltaart voor ons.