In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, november 09, 2009

190!!!

Eigenlijk wilde ik vandaag schrijven over het weer, dat momenteel ontzettend wisselvallig is. We hebben een flinke tijd in de mist gezeten, dan weer zon, dan weer mist.

Over dat we tussen de middag lekker wraps hebben gegeten met kipfilet, chinese kool, lente ui en tomaat. Dat we als toetje chocoladepudding met mangosaus hadden.

Ook wilde ik graag schrijven dat er een begin is gemaakt met het leggen van het terras. Vriend Sepp stond met 2 van z´n mannen ineens voor de deur; de randstenen liggen al en ook de vulling is er in geschept.


Daarna werd alles nog even netjes aangetrild met de machine...


Sepp kreeg nog een flinke klap op z´n rug toen hij in z´n eentje de trilmachine met de kruiwagen de zandlaag opreed. Natuurlijk wilde de kruiwagen toen een beetje gaan kiepen en hij probeerde dat tegen te houden. Ik schrok me te pletter, zag me de ziekenwagen al bellen. Gelukkig ging het goed. Heb hem daarna maar gezegd dat ik liever heb dat er een deuk in m´n terras zit dan dat hij de ziektewet in moet.

Over dit alles had ik eigenlijk heel uitgebreid willen vertellen, maar toen kwam Sabine thuis van de schützen. Ze heeft een nieuw persoonlijk record geschoten met 190 (HONDERDNEGENTIG!!!!!) ringen. Het maximum is 200 dus we zijn echt helemaal supertrots op haar.