In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, december 22, 2009

Ik ben het niet meer gewend hoor

deze manier van werken. Heb ook weer extra veel bewondering voor de mensen die altijd zo leven. Fulltime baan, kinderen, tussendoor boodschappen moeten doen, na het werken meteen eten koken en dan niet lekker op de bank kunnen gaan hangen.
Door met de administratie, de strijk, dweilen enz.enz.
Pffff, ik ben aan het einde van de winter afgedraaid dat merk ik wel. Wat vooral opbreekt, is het gemis van een weekend. 7 dagen per week is toch echt een beetje veel van het goede op deze manier. Maar goed, eind volgende week is dat over, dan ga ik over naar 6 dagen per week. Hans zal het niet leuk vinden, maar ik mis de tijd met m´n kids ook echt wel.

Ga nu ook verder niet meer schrijven, want m´n ogen doen pijn van de moeiigheid.
Slaap lekker!