In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, november 02, 2014

Zonnige zondag

Terwijl Paul en Sabine naar de sportschool waren en Joris met vriendje Niklas aan het spelen was, heb ik me op het terras geïnstalleerd met een fijn boekje...
 
 
 Het uitzicht vanaf ons terras richting Kitzbühel blijft mooi.

Voor de lunch heb ik wat lekkers voor mezelf gemaakt, met een heerlijk glaasje waterbubbeltjes erbij.

Omdat het prachtig weer bleek te blijven, zijn Paul en ik nog even naar Westendorf gereden om daar nog even een heerlijke wandeling te maken. Rustig wandelen is er ´s middags natuurlijk niet bij, dus we bleven allerlei bekenden en onbekenden groeten (grinnik). Zoals je kunt zien, is ook Westendorf een heerlijke plaats om te wandelen.



Schaduw-selfie....


Vanavond nog even een paar pizza´s in elkaar geflanst en weer gebakken op onze fantastische pizza stenen. Dat was echt een prachtige aankoop destijds. We hebben nooit lekkerdere pizzabodems gehad.

Nu nog even kassie staren en dan is het tijd om naar bed te gaan. Het is morgen per slot van rekening weer vroeg dag.