In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, maart 25, 2005

Lang zal ik leven, lang zal ik leven

Hoera, ik ben officieel alweer een jaar ouder. Hopelijk mag ik nog heel veel jaren extra en in goede gezondheid nog ouder worden :-)
Ik ben niet 1 van die mensen die moeite heeft met het feit dat ze de 40 aan het naderen is (ik ben nu 36), ik vind het alleen maar leuk. Alleen jammer van die grijze haren, maar ja, die zie je nu lekker niet meer onder die donkere laag verf hahaha.

Via deze weg wil ik graag iedereen heel erg bedanken voor de goede wensen.
Ik hoop inderdaad dat mijn wensen dit jaar heel erg uit mogen komen en dat we volgens planning in augustus kunnen verhuizen.

Wat dat betreft kwam de makelaar vandaag met een leuk bericht.
De mevrouw die gisteren bij ons is wezen kijken, komt morgen om 1/2 drie nog een keer kijken. Dit keer met haar ouders erbij om een extra paar ogen te hebben.
Wij duimen ons dus te pletter, maar om te zorgen dat wij er verder geen last van hebben, gaan wij lekker in de sauna hangen. De kinderen naar opa en oma, dus wat wil je nog meer?

Om een lange dag in het kort samen te vatten, het was ontzettend gezellig, we hebben erg lekker gegeten (ik ben goehoed) en het is erg leuk om iedereen weer eens bij mekaar te hebben.
Weer een mooie herinnering erbij!