In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, juli 25, 2005

bloggen

Wat me vandaag opviel, is dat er een hele hoop mensen zijn die aan een weblog beginnen en die vervolgens na een paar keer schrijven weer stoppen. Op zich niet vreemd, want het kost best veel moeite om je weblog bij te houden (elke keer iets verzinnen is niet zo makkelijk), maar wel erg jammer.
Van de logs die ik regelmatig lees, is er eigenlijk maar 1 die net als ik vrijwel dagelijks schrijft.

Bij deze wil ik dan ook de mensen oproepen om (als je tenminste een weblog hebt) deze weer eens aan te vullen. Ik zit met smart te wachten

2 Comments:

At 27 juli, 2005 12:07, Anonymous Anoniem zei....

Hoi Petra,
Ik dacht ook even dat je was opgehouden, maar er was iets veranderd in de url en daardoor kreeg ik aldoor de oude pagina die op 18 juli was blijven steken, ik was al bang dat je ziek geworden was ofzo. Maar gelukkig was ik zo slim om je te zoeken en ik heb je gevonden hahaha.
Nog een paar dagen........
Groetjes, Lida.

 
At 28 juli, 2005 15:40, Anonymous Anoniem zei....

Hoi Petra,

De vakantieweken breng ik zo goed als computerloos door vandaar dat je geen nieuwe logjes op mijn site aantrof. Zo heel af en toe kan ik het niet laten om wat te spieken op het net om toch op de hoogte te blijven:-)

tot horens,
Irene

 

Een reactie posten

<< Home