In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, januari 10, 2006

Liever geen huisvrouw

Ik heb eens na zitten denken over m'n geluksgevoel.
Ik zat tijdens de vakantie (toen ik dus hard aan het werk was) veel beter in m'n vel als dat ik thuis zit.
Ik vrees dat ik gewoon niet in de wieg ben gelegd als huisvrouw. Elke dag weer zie ik als een berg op tegen al dat vreselijke opruimen, schoonmaken, poetsen en het alleen thuiszijn. Maar ja, de werkzaamheden moeten toch gedaan worden dus weggaan is ook geen optie. En een poetsvrouw kan ik me helaas nog niet veroorloven dus ook daar ligt geen vrijheid voor me.

Ik vrees dus dat ik me er gewoon weer doorheen moet slaan en ik kijk alweer uit naar het werk dat ik vanaf 28 januari weer hele dagen mag gaan doen. Als het dit keer ook weer goed gaat dan weet ik zeker dat ik de vaste invalkracht ga worden en dat is natuurlijk best mooi. Nu alleen nog zorgen dat het met Paul z'n werkzaamheden te combineren is en dan gaat het allemaal helemaal goedkomen.

1 Comments:

At 12 januari, 2006 08:50, Anonymous Anoniem zei....

Tuurlijk gaat dat goed komen alleen een kwestie van goed plannen:-)

Ieder zijn ding moet je maar denken!
Het is toch heerlijk dat je nu een baan heb waar je jezelf goed bij voelt!
Ik ben juist iemand die liever thuis is ook al is het huishouden niet mijn favorieten dagelijkse bezigheid hoor:-)

groetjes Irene

 

Een reactie posten

<< Home