In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, maart 25, 2006

Petra´s grote avontuur

Vandaag was het dan zover! 37 jaar loop ik al op deze aardbol rond en o, wat voel ik me vooral het laatste half jaar waanzinnig goed!
Ik wil natuurlijk iedereen ontzettend bedanken voor alle felicitaties, ik ben blij dat ik zoveel lieve mensen ken.

Vanochtend begon natuurlijk weer veel te vroeg, maar gelukkig was ik dit keer de eerste die wakker was. Ik voelde me net een beetje een klein kind. Zou ik krijgen wat ik gewenst heb?
Van Paul en de kinderen kreeg ik in ieder geval een heerlijk ontbijtje op bed. Een kopje thee, een gekookt eitje en 2 crackers met aardbeien. Ik heb gesmuld, kan ik jullie wel vertellen. Van Paul kreeg ik ook nog een waardebon voor een voetreflexzonemassage bij de physio hier in het dorp. Ik verheug me er ontzettend op.

Daarna snel aangekleed, want ik mocht weer naar m´n werk. Daar heb ik een slinger voor mezelf opgehangen en ik had chocolaatjes gekocht om uit te delen. Omdat niemand dat verwacht erg leuk om te doen.
Ook kwam er vanochtend een mevrouw langs en die gaf me eerlijk gezegd het gaafste verjaarskado dat ik graag wilde. Ik mocht hun caravan er vanmiddag uittrekken!
Cooooooool!!! Eerlijk is eerlijk, ik was best ontzettend zenuwachtig, maar o, wat waanzinnig leuk. Ik vond het ook heel lief dat ze me dat lieten doen, want ik had wel eerlijk verteld dat het de eerste keer was dat ik zoiets zou doen.

Ik had Paul gevraagd om mee te gaan, dus om vijf uur stonden we met z´n tweetjes bij die mensen en ik heb ze er vrijwel zonder problemen uitgekregen. Oké ik was een ietsje voorzichtig waardoor ik de auto liet afslaan en ik moest nog 2 keer een stukkie achteruit om de auto wat ruimte te geven, maar het ging wat mij betreft onwijs goed. Ik ben zooooooo trots op mezelf!
Ook al had hij erg vrij, ik heb toch Christoph even een sms-je gestuurd.
Met daarin de mededeling dat ik de caravan eruit had getrokken zonder problemen en dat ik GOED ben %-)
En daarachter nog even gezet dat ik natuurlijk wel wist dat hij vrij was, maar dat ik toch wel een geburtstag sms van ´m verwachtte, want dat ik anders z´n auto aan gort zou rijden, hihi.
Kreeg ik heel snel een sms-je terug: alles alles alles gute zum geburts und bleib so wie du bist.

Daarna met Paul en de kinderen lekker naar Massimo gereden om daar m´n verjaardag in stijl af te sluiten met een heerlijk etentje.
Het was erg gezellig en natuurlijk weer erg lekker.
Massimo riep al toen we weggingen dat Paul mij natuurlijk nog wel een passend verjaarskado moest geven (grote grijns en grote knipoog) waarop ik meteen riep dat ik dat kado natuurlijk allang had gehad, hahaha. Waarop Massimo weer riep dat ik dan NOG maar een kadootje moest krijgen van Paul hihi. Het blijft me d´r een hoor. Hij en Claudia zijn ook zulke lieve mensen.

Kort samengevat heb ik een ontzettend leuke verjaardag gehad, boven m´n verwachting en als ik volgend jaar op net zo´n geslaagd jaar terug kan kijken, ben ik in ieder geval meer dan tevreden.

Mijn leven is 1 groot avontuur en ik ben zo blij dat ik dat samen met mijn liefdes mag meemaken!

Allemaal hartstikke bedankt dat jullie mijn verjaardag zo geslaagd hebben gemaakt!