In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, juni 09, 2006

Veel foto´s van de camping

Gisteren toen de kinderen aan het spelen waren in het speeltuintje bij de camping, heb ik daar een serie foto´s geschoten en ook vandaag heb ik geprobeerd wat plaatjes van de camping te schieten.

Ik vind het namelijk zo ontzettend jammer dat veel mensen vanwege de bouwwerkzaamheden niet naar de camping willen komen, omdat ze bang zijn voor de hoeveelheid herrie, stof enz.
Vandaag is er vrijwel niet gewerkt bijvoorbeeld op het stuk voor de camping.
Toen ik om 4 uur kwam om foto´s te maken, was er niemand meer op de bouwplaats aanwezig.

Dus eerst wat foto´s van de bouw, daarna van camping met naaste omgeving. Kunnen jullie allemaal zien in wat voor mooie omgeving wij toch wonen.

Foto van de bouwput vandaag:


Als je de heuveltjes naast de bouwput zo tegenover de achterliggende bergen zet, zijn ze echt niet zo hoog hoor:


Mijn hokkie (voor de mensen die nog nooit op de camping geweest zijn):


Speeltuintje + wei (in de winter skipiste) naast de ingang:


Uitzicht vanuit het buro:


2 experimentjes vanuit muizenzicht:



En als je goed kijkt, zie je ook hele leuke bloemetjes:


De skipiste, maar dan in de zomer:


En zo kun je ook eens een laantje bekijken:


En nu de juiste caravan (vorige keer de verkeerde gefotografeerd, oepsie):


Plus het bijbehorende uitzicht:


Nog maar eens een keer het laantje achter op de wei:



Zo, dat was het voor vandaag.
Morgen de foto´s van de kinders in de speeltuin.
Mocht er iemand een verzoekje hebben, dan mag je dat natuurlijk altijd naar me opsturen. Ik kijk dan of ik er iets mee kan doen.