In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, juni 03, 2006

oude auto´s

Vandaag na het werk met z´n allen met de trein naar Kitzbühel afgereisd. Daar hebben ze namelijk oldtimers in de rondte rijden en die wilden wij graag zien.
Altijd leuk zo met de trein en zeker als we zien hoeveel korting wij eigenlijk krijgen met onze voordeelkaart. Dat is een stukkie meer dan 40% kan ik vertellen.

Weer erg leuke oude auto´s gezien die door Paul en Yvette op de gevoelige plaat zijn vastgelegd. Op dit moment nog niet in mijn bezit dus ik kan ze nog niet op m´n blogje zetten.
Daarna gezellig wat gedronken in een ierse pub in Kitz. Hartstikke leuke tent, daar gaan we zeker nog een keer heen.

Toen moesten we nog naar de show van de oude brandweerauto´s bij het tennisstadion. Erg genoten en geluk gehad met het weer.
Nog even snel broodjes gehaald bij de spar en toen snel naar het station gelopen om te zorgen dat we de trein haalden. Anders hadden we een uur moeten wachten en daar hadden we niet zoveel zin in.

Thuisgekomen even wat gedronken en toen door naar de camping om opa en oma alvast gedag te zeggen, want die gaan morgen weer naar huis.
Ook onze vrienden kwamen nog even langs om de nieuwe caravan te bewonderen en gedag te zeggen. Tja, ze horen nu eenmaal toch een beetje bij de familie.
Ook weer opgebeld door Christoph met de vraag of ik morgen even kentekens wil controleren. Hij heeft het idee dat er weer het een en ander staat dat zich niet heeft aangemeld. Zal wat worden, want volgens mij is morgenochtend weer vrijwel iedereen verdwenen. En ik zal vast wel moe zijn, want we gaan bij het feest bij het voetbalveld kijken en daar moet natuurlijk wat gedronken worden.

Ondanks het niet zo heel mooie weer (er is toch weer aardig wat vocht naar beneden gekomen) een erg leuke dag gehad en we hopen dat we morgen weer zo´n leuke dag hebben. Als het een beetje meezit, gaan we met de gondel want Bram heeft daar nog nooit ingezeten en dat moet natuurlijk als het even kan gebeuren. Kan hij dat in NL weer mooi op school vertellen.