In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, augustus 11, 2006

verjaardag

Gister toch nog een hele dag vol weten te maken met werk. Tja, er moesten weer stenen geraapt worden en dan ben je wel even bezig. ´s Avonds maar weer eens lekker achter de pc gedoken om een spel zuma te spelen. Daar had ik wel weer eens een keer zin in. Paul was naar de sauna en daarna weer hard aan het (programmeer)werk.

Vanochtend weer op tijd uit bed, want de broodjes bij de bakker riepen alweer. Lastig met m´n pijnlijke lijf, maar goed, het hoort erbij zullen we maar zeggen. Per slot van rekening wil ik vanavond wel wat leuks gaan doen dus dan moet ik overdag toch ook gewoon werken kunnen.

Verder weinig bijzonders, behalve dan natuurlijk de verjaardag van Nick. Nick is vandaag namelijk 6 jaar geworden en daar moesten wij taart gaan eten en natuurlijk een kadootje afleveren.
We hadden een prachtige lego-helikopter voor hem gevonden, want hij wist zelf eigenlijk niet zo goed wat hij wilde hebben. Natuurlijk gezongen voor de jarige en hij heeft z´n kaarsjes lekker twee keer uitgeblazen! Wel een beetje krapjes met veel mensen in de caravan, maar wel gezellig.
Zelf kon ik niet al te lang blijven, want de dienst gaat ook gewoon door natuurlijk. En daar ik er morgen niet ben, moet ik er wel voor zorgen dat vandaag alles af is wat ik af moet hebben.

Vanavond begint dan het grote feest in het dorp, ben heel benieuwd. Wij hijsen ons natuurlijk in onze feestkleding (in opdracht van vriendin Moniga) en gaan zien wat er op ons afkomt. Hopelijk weer veel gezellige mensen, want nu de kinderen er niet zijn, hebben we geen last van op tijd thuis moeten zijn enzo.

Het weer is vandaag wisselvallig. Wat zonneschijn en wat regenbuien, voor morgen is er meer regen voorspeld, maar dat zien we morgen vanzelf wel weer. Ik hoef in ieder geval niet te werken en dat is heel wat.