In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, september 16, 2006

feest en feest en

Het feest gisteravond was heel erg gezellig. Natuurlijk veel, maar dan ook veel te veel vlees ingekocht, maar ach, dat is bijzaak.
Ik heb gister alleen echt veel te veel gedronken. Dat is het nadeel met sekt bij mij, daar stop ik niet meer mee als ik daarmee begin. Nou ja, dat weten we dus ook weer, volgende keer beter opletten wat ik drink.

Vandaag hebben we weer een feestje, namelijk de opening van de showroom van onze bevriende tischler (meubelmaker). We zijn vanmiddag al even langsgeweest met de kinderen en moeten straks weer terug, want er is ook nog muziek vanavond en we worden absoluut noooooooit meer aangekeken als we niet komen.

Ze grijpen hier ook echt elke gelegenheid aan voor een feestje, zalig, maar soms ook een beetje vermoeiend. Volgende week is het weer tijd voor de almabtrieb, dus ook dan weer uitgebreid feest.
Je zou er bijna aan wennen, hihi.

Tot zover de update van vandaag. Nog even thee opdrinken, kinderen in bed mikken en dan weer feesten. Vandaag maar zonder alcohol...