In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, oktober 16, 2006

langzaam maar zeker

komen onze winterkampeerders binnendruppelen. Blijft toch leuk om ´oude´ bekenden weer te zien. Ook verwachten we deze en komende week nog een aantal jaargasten die vast wel komen met de herstvakantie.

Voor de jongeren hier alvast een oproep:
We willen voor jullie het aufenthaltsraum wat leuker maken. Mag natuurlijk (bijna) niets kosten, dus als jullie ideeën hebben dan horen we dat graag.
Christoph is alleen erg bang dat er dingen gesloopt gaan worden, dus ook graag sloopvaste ideeën.
Op aanvraag mogen er ook feestjes gevierd worden, maar in verband met overlast voor de omliggende caravans niet later dan tot 22.00, evt. 23.00 uur en natuurlijk wel zelf opruimen!
En o ja, voor het uitvoeren van de goede ideeën zijn jullie natuurlijk van harte uitgenodigd! hahahaha!

Verder weer hard gepoetst om meneer z´n radlader (gele trekker) zo vetvrij mogelijk te maken en daar moet ik morgen weer mee verder nadat ik het buro heb opgeruimd. Hij vindt dat ik er een zooitje van maak.... Valt best mee hoor, vind ik, ja toch, of misschien toch ook niet...