In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, oktober 18, 2006

Mijn meisje speelt gitaar

Vandaag op de camping een gewone werkdag.
Eerst broodjes bij de bakker gehaald voor de gasten, daarna 2 uur burodienst gedraaid en toen alle stroom- en gaskasten gaan doorsmeren voor de winter. Dan komen we als het goed is straks niet met vastgeroeste kasten te zitten die we vrijwel niet meer open kunnen krijgen.

Tussen de middag had Paul iets chineserigs in mekaar gedraaid. Noedels met een saus van kipfilet, garnaaltjes, chinese champignons, prei, sojasaus, zout en peper (hoop dat ik alles gehad heb). Op het bord nog een schepje sambal erbij en smullen maar.
Tja, hij had geen inspiratie dus had maar op een pak van een kant en klaar maaltijd gekeken. Geen inspiratie noemt ´ie dat..... Zaaaaaaalig.

Vanmiddag had Sabine weer gitaarles en ondanks dat ze niet echt muzikaal is, gaat het best goed.
Mijn meisje speelt gitaar en ik ben ontzettend trots op haar. We oefenen ritme houden, dat is nu eenmaal het allermoeilijkste en met een moeder die daar behoorlijk perfectionistisch is ook niet makkelijk voor haar. Ik vind het ontzettend leuk en ze gaat er graag naartoe, daar ben ik blij om. Ze vindt het ook heerlijk om muziek te maken dus wat willen we nog meer.

Op de camping nog even gezellig bij onze ´oude´ buurtjes op de camping zitten kletsen en daarna weer aan de slag. Het was weer flink druk vanmiddag in het buro dus geen tijd om me te vervelen. De kinderen hebben weer fijn met hun vrienden op de camping gespeeld en ook Paul was nog even bij een vriendje langs.

Vanavond heeft Paul zich gestort op het schrijven van rekeningen terwijl ik een flinke berg strijk heb weggewerkt. Nu nog even een beetje computerspelen en dan snel naar bed. Het is morgen per slot van rekening weer vroeg dag.