In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, oktober 17, 2006

slecht humeur

Wat kan een mens toch slecht z´n/haar bed uitkomen zo nu en dan.
Ik kon vanochtend niet veel hebben. Het ging allemaal wel goed, maar echt vrolijk wilde ik maar niet worden. Tussen de middag dus ook maar even gaan liggen, dat helpt meestal vrij goed.

Toen ik om 3 uur weer naar de camping ging, kwam Joris gezellig met me mee om weer met z´n vrienden te spelen. Heerlijk hoor die kleine mannen samen. Zelf nog even de traktor afgepoetst en vervolgens 2 uur burodienst gedraaid waarbij ik echt 2 uur bezig ben geweest. Erg leuk weer.
Daarna nog gezellig een drankje gedronken en kwart over zeven weer naar huis.
De kinderen moeten per slot van rekening morgenochtend weer fris zijn als ze naar school gaan.
Paul moest weer even langs een klant en ik heb me maar weer eens op de was en strijk gestort. Niet dat daar veel van kwam, want ik was nog niet zo lang bezig toen ik werd opgepiept om ook nog even een drankje te komen drinken in onze stamkroeg.
Telefoon bij de kinderen geïnstalleerd en vertrokken.
Natuurlijk weer bekenden tegengekomen en daar even gezellig mee zitten praten. Maar ja, die moesten morgen weer heel vroeg beginnen dus die waren vrij snel weer weg.
Daarna samen nog even zitten kletsen (ook nog even met de eigenaar van de kroeg die tevens Paul zijn hardloop- en squash maatje is) en om 22.00 uur ook naar huis gegaan. Per slot van rekening moeten wij er morgen ook weer uit.