In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, november 15, 2006

Cake Mania

Tja, waarom heb ik gister niet geschreven. Heel simpel. Ik heb een nieuw spelletje op de pc. Cake Mania van Zylom.com. Die gasten maken erg leuke spellen en dit is het 2e dat ik nu officieel gekocht heb. Kan natuurlijk ook niet anders, met een hobby als de mijne (waar ik te weinig aan toe kom).

Verder valt er ook niet heel veel te vertellen vrees ik.
Het is momenteel echt herfstweer. Nat, koud, mistig, en dan ineens weer een lekker zonnetje.
Op het werk weer hard bezig met het controleren van alle betalingen. Ben een lijst aan het aanleggen met alle openstaande bedragen zodat we een duidelijk overzicht krijgen van wie wat nog schuldig is. Verder weer moeten helpen met het opruimen van zooi, d.w.z. de mannen verslepen de hele troep en Petra mag er daarna voor zorgen dat de ruimtes weer netjes worden.
Vandaag wilde ik even rustig boodschappen doen, dus Christoph tussen de middag een sms gestuurd dat ik later terug zou zijn. Kreeg ik meteen een berichtje terug dat ik gewoon lekker de middag vrij moest nemen. Dat is zo lekker aan deze baan, dat kan in het laagseizoen gewoon.

Sabine ging naar gitaarles en Joris met mij mee inkopen doen. Ook meteen even langs Stöckl landbouwmachines gereden om ruitenwisserbladen voor de blauwe trekker te halen. Tja, die zit schuin tegenover de Hofer dus dat doen we in 1 keer mee. Kan natuurlijk nog een keer apart gaan rijden hiervoor, maar dat is onzin. Meteen ook even chocola en drinken gehaald voor in het buro (tja, ik heb weer zo´n zin in choco op dit moment.....) zodat ik daar ook niet zonder zit.
Op de terugweg kwamen we Sabine ook tegen, die kwam net uit gitaarles dus die ook weer meegenomen. Er zou een vriendje komen spelen, maar waarschijnlijk is er wat misgegaan met de afspraak, want we hebben ´m niet meer gezien helaas. Nou ja, dat mag ze morgen zelf even met ´m uitvechten.

Vanavond de laatste restjes opgegeten die we nog in huis hadden en weer eens een keer een toetje. Dat is bij ons echt bijzonder, dat hebben we vrijwel nooit. We zijn geen van allen grote eters (zeg maar rustig kleine eters) dus we zitten eigenlijk altijd met de hoofdmaaltijd al meer dan vol.
Kinderen om kwart voor acht in bed geschopt, maar om 9 uur sliepen ze nog niet. En dan maar zaniken dat ze ´s ochtends zo moe zijn. Heel gek vind ik dat.

Nu nog even aan de msn met Paul, ondertussen de cd van STS (grootste hits) op en dan zo m´n bedje in.