In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, november 05, 2006

poesje mauw

vertrek maar gauw, ik heb helemaal geen trek in jou.
Dat was het eerste wat vanochtend in mijn hoofd opkwam toen ik wakker moest worden omdat het werk alweer begon te roepen.

Het was gisteravond/nacht weer erg gezellig. Dit keer niet naar ons stamcafé geweest, maar naar de papalapub. Die is sinds dit weekend weer open en wij waren daar nog nooit geweest. Ook een leuke tent moet ik zeggen, wel duidelijk een echte apres ski zaak dus ik vermoed dat wij er in het hoofdseizoen niet echt te vinden zullen zijn.
Gezellige avond gehad samen met allerlei bekenden, waaronder ook Christoph en vriendin. Ook wel gelachen om een vent die daar zat en continu probeerde om me te versieren. Hij was toch zooooo geil en of ik geen zin had om met hem naar de wc´s te gaan, blablabla. Daar had ik dus geen zin in en toen hij het nodig begon te vinden om z´n hand in m´n broek te gaan steken, ben ik dan ook maar ergens anders gaan staan. Even later lag ´ie op de bar te snurken ;) Een mens beleefd nog eens wat, haha.

Paul heeft nog gedobbeld en geprobeerd spijkers te slaan. Dat laatste volledig verloren dus dat waren weer 5 rondjes drank die gegeven moesten worden. En de meeste daarvan mocht z´n vrouw opdrinken. Lekker hoor dat wel, maar vanochtend was ik er toch een ietsje minder blij mee. Eigen schuld, dikke bult moet je maar denken.

Vanochtend niet veel mensen in het buro gehad, maar degene die er waren, vonden het wel erg nodig om veel tegen me te praten. Pffffff, man daar had ik het echt moeilijk mee. Het uurtje buro was wel snel voorbij en daarna thuis nog maar even gaan liggen.
De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met de nieuwe racespellen voor de X-box. Vooral Joris vind dat soort dingen natuurlijk fantastisch en Sabine zit ongelooflijk fanatiek te schelden op zo´n moment.

Vanmiddag moest Paul nog snel bij een paar klanten langs en ben ik nog even langs de camping gefietst voor een controle rondje. Het is wat lullig als er mensen zijn aangekomen en die hebben stroom of gas nodig en er is niemand. Gelukkig of jammergenoeg waren er geen nieuwe gasten aangekomen dus ik kon snel weer naar huis. Het was ondertussen licht beginnen te regenen dus ik hoefde ook niet zo nodig te blijven.

Thuisgekomen maar eens pannenkoeken gaan bakken. Dat had ik de kinderen al een paar dagen beloofd, dus dan moet het er ook maar eens van komen.
Mooi afscheidsdiner voor Paul, die gaat morgenochtend namelijk op de trein naar Nederland. Hij heeft een klus aangenomen afgelopen donderdag en die moet zo snel mogelijk geklaard worden. Dus niet lang nagedacht en snel alles gaan regelen.
Ik zal m´n mannetje wel missen hoor, hij blijft toch minimaal 1 en maximaal 2 weken weg.

Morgen eerste de kids naar school, dan Paul naar Wörgl en vervolgens snel naar de camping. Er moeten sneeuwkettingen om de trekkers gelegd worden en ik word geacht daarbij behulpzaam te zijn en de vloer van het aufenthaltsraum moet nu toch echt schoon gepoetst worden.
Ik ga weer roze olifanten zien van die nitro lucht vrees ik. Nou ja, dat is weer eens wat anders dan zo´n mislukt poezebeest :D

2 Comments:

At 06 november, 2006 18:36, Anonymous Anoniem zei....

Jemig Petra, wanneer leer je je nou eens beheersen qua drank???

Als ik zo eens terug lees in het archief drink je heel vaak te veel, het word tijd dat je leert MAAT te houden anders kom je straks nog een keer in de problemen meid, en dat wil je zeer zeker niet.

Groetjes een bezorgde Joke!

 
At 06 november, 2006 20:06, Blogger Petra zei....

hihi Joke, leuk dat je bezorgd bent meid, maar dat is niet nodig hoor.
Ja, ik drink zo nu en dan teveel, maar normaalgesproken hou ik toch echt op na een drankje of 4. Dat is toch wel maat of niet dan?
Ziet er op de blog misschien niet naar uit, maar ik kan me ontzettend goed beheersen met dat soort dingen als ik dat wil. Ik heb ook een reden dat ik me dit weekend even helemaal heb laten gaan, maar die is zodanig privé (nee geen echtelijke ruzie) dat ik dat even in het midden wil laten.

veel groetjes van een strontmelige (en volkomen nuchtere) Petra

 

Een reactie posten

<< Home