In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, oktober 30, 2006

Emoties

En door alle emoties vergeet ik eigenlijk nog hetgene te schrijven, waarvan ik eigenlijk vind dat het ergste is.
Ik zal alle campinggasten zo vreselijk missen.
De hele reden waarom ik met het werk begonnen ben en het ook nog zo lang heb volgehouden, is het feit dat ik zo graag met alle mensen werk. Natuurlijk wel eens strubbelingen, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Over het algemeen ben ik hartstikke positief.
Ben ook geen dag met tegenzin naar mijn werk gegaan, in tegendeel. Elke dag weer, ondanks het feit dat ik zo vroeg op moet staan, met plezier naar het werk en dat zal ik vreselijk gaan missen.

Allemaal bedankt voor de fijne tijd en ik kom ook heus nog wel eens langs huppelen op de camping. Alleen kan ik dan niets meer voor jullie betekenen zo zonder sleutels...

1 Comments:

At 30 oktober, 2006 22:38, Anonymous Anoniem zei....

En wat als die Christoph je nu belt om te vragen of je aub komt helpen? Hopelijk ben je dan ook zo wijs om NEE te zeggen?? Want dat zou ik persoonlijk dus echt nooit meer doen he!

Eerst alles in orde laten maken voor de winter en dan ineens zo'n behandeling? Schandalig!
Laat hem lekker door de ***** zakken!
Wat een mentaliteit zeg!

Lekker een ander baantje zoeken meid, waar je wel gewaardeerd word en waar je wellicht ook meer kunt verdienen.

Gr. Joke

 

Een reactie posten

<< Home