In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, oktober 30, 2006

Ik heb ontslag genomen!

Vandaag was de druppel er. De zoveelste scheldpartij (natuurlijk op mijn vrije dag, zoals altijd) omdat er iets niet helemaal was gegaan zoals meneer dat wenste. Volgens hem had hij minstens 2x gezegd hoe hij het wilde hebben, volgens mij pas afgelopen vrijdag voor het eerst, maar daar ga ik niet eens meer over in discussie.

Ik ben het helemaal zat om continu voor stuk vuil uitgemaakt te worden en nooit eens een complimentje te krijgen als ik de dingen wel goed doe. Of voor het feit dat ik er altijd ben en nergens te belazerd voor ben. Misschien wel voor het feit dat ik als ik iets echt stoms gedaan heb, het altijd weer gratis (die uren hoeft hij me dus niet eens te betalen) oplos.

Toen Paul heeft geprobeerd een afspraak te maken om samen te praten, smeet Christoph gewoon de telefoon erop en nam daarna niet meer op. Waarna Paul naar hem toe gereden is om het op te lossen en daar ook werd afgeblaft.

Om vijf uur toch afgesproken en toen er dan om half zes tijd was, kregen we weer alleen maar verwijten naar ons hoofd. Dat het buro een groot zooitje is, dat ik nooit iets goed schijn te doen enz. enz.
Het feit dat ik ongeveer voor 3 werk en dat in een uur of 4 per dag moet zien te doen, ach daar wordt gewoon overheen gewalst.

Dus mensen, het spijt me. Geen nieuws meer over de camping. Geen maandelijkse nieuwsbrief en dus ook geen Petra meer in het buro.

Bedankjes hiervoor kunnen naar de camping gestuurd worden. Voor degenen die het nog niet weten: info@camping-brixen.at

Veel liefs van een verdrietige Petra
die heeft geweigerd om hierover ruzie te maken met Christoph en gewoon haar spullen heeft gepakt en haar sleutels heeft ingeleverd.

1 Comments:

At 14 januari, 2007 06:57, Anonymous Anoniem zei....

hey, ik net zo vroeg in de morgen je site bekeken, geinig hoor.

Mijn naam is Edu de Waard, en samen met mijn vriendin is onze wens ook in oostenrijk te gaan wonen en werken. wij hebben sledehonden en willen mede daarmee iets leuks beginnen. maar willen wel hoog wonen. en wij zoeken eigenlijk een berghut waar we wandelaars, skiers en touristen. kunnen ontvangen zomer en winter.

Misschien dat je naast je drukke bestaan nog wat tips hebt. e.d.

Groetjes en realiseer je iedere dag dat er iemand jaloers is op jou.
Hhahahahahaha. groeten Edu

 

Een reactie posten

<< Home